Raak niet in de shit, wordt LID

De HVL heeft vele jaren op een constructive manier (leden) huurders zaken opgepakt en overlegd met Eigen Haard. Dat is ook vaak goed gegaan. Onderhouds klachten die slecht of niet werden opgepakt zijn door de HVL, via onze KLOC (KLachten Ondersteunings Commissie), succesvol onder de aandacht gebracht bij EH.

Helaas moeten we vaststellen dat de laatste jaren dit maar moeizaam verliep. De contact personen van de KLOC vertrokken of gingen iets anders doen bij EH. Het resultaat hiervan was dat het oplossingsgehalte rap terug liep. Onze nieuwe contactpersonen zagen hiervan de noodzaak niet in.

Gevolg bij herhaling zaken aankaarten zonder echte oplossingen.

De HVL heeft bij EH, bij herhaling, aangegeven dat problemen zich opstapelde en een lange looptijd hadden.

Helaas, wederom, zagen de medewerkers van EH de urgentie niet in. Gevolg dat de HVL de publiciteit heeft opgezocht.

Onderstaand.

!9 februari 2023:

Interview LOL radio. Klik op de link. https://fb.watch/iFLO-kqzhh2/

Zoek opdracht: Huurdersvereniging Landsmeer.

21 februari 2023:

Interview in NH dagblad.